AWAN YANG SEPERTI KAPAS DI LANGIT BIRU

Tempat Bertemu Dengan YB HANNAH YEOH

Apabila bangunan universiti direka secara unik dan direka dengan cantik, ia bukan sahaja menggembirakan tetapi juga mewujudkan suasana positif untuk pembelajaran dan kehidupan. Seni bina yang cantik boleh merangsang kreativiti dan inspirasi orang ramai, yang membuatkan saya berasa semacam kegembiraan dan keselesaan di dalamnya. Dengan ini, saya juga berasa bangga dengan mempunyai peluang untuk menyertai ceramah YB HANNAH YEOH. 

Bangunan universiti sering mewakili imej dan nilai sekolah. Gaya reka bentuk dan pilihan bahan binaan mereka menyampaikan falsafah dan semangat sekolah. Bangunan yang indah menanamkan rasa bangga dan kekitaan dalam diri pelajar apabila mereka berjalan ke kampus, menjadikan mereka bersedia untuk mendedikasikan diri mereka untuk belajar dan berkembang. Selain itu, bangunan universiti sering diintegrasikan dengan persekitaran semula jadi di sekeliling, membentuk gambaran yang indah. Kampus yang dilitupi tumbuh-tumbuhan, katil bunga yang indah, dan rumput yang luas semuanya menambah semangat dan kecergasan kepada bangunan. Reka bentuk keharmonian hidup berdampingan dengan alam semula jadi ini bukan sahaja mengindahkan kampus, malah turut menyediakan tempat untuk pelajar berehat dan merasai alam semula jadi.Saya berasa gembira dapat bertemu dengan YB HANNAH YEOH di dalam bangunan tersebut.

Secara umumnya, bangunan universiti UPM yang cantik memberikan saya perasaan yang menyenangkan dan membangkitkan semangat saya untuk belajar dan hidup. Ceramah yang diberikan oleh YB HANNAH YEOH juga sangat menarik perhatian saya. Bukan itu sahaja, persekitaran di sini juga boleh mewakili imej dan budaya sekolah. Oleh itu, menyukai dan menghargai seni bina universiti saya telah menjadi minat saya dan telah menjadi sebahagian daripada kenangan terindah saya, dan program tersebut juga amat saya hargai. Dengan ini, saya amat berbangga dengan universiti saya ! ! !


💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

Comments

Popular posts from this blog

TUMBUHAN KECIL

LANGIT MERAH JAMBU

KULIAH BAGI KURSUS PENGLAHIRAN BAKAT KREATIF (BBK 3410)